Vrijwilligers zijn onmisbaar!

Het bestuur is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de vereniging. We bestaan volledig uit vrijwilligers, en proberen er samen een gezellige en enthousiaste club van te maken.

Het bestuur bestaat idealiter uit 7 personen, van voorzitter, secretaris, tot penningmeester en groepsbegeleider. We zijn altijd op zoek naar nieuwe bestuursleden die vers bloed en nieuwe ideeën meebrengen. Dus als het je iets lijkt, neem dan contact met ons op!

Er zijn ook altijd ondersteunende functies, voor ledenadministratie, boekhouding, onderhoud website, hulp bij gebouwen, projecten, helpen schoonmaken, ondersteuning zomerkampen,…   Alle hulp is welkom!!

Het bestuur komt ongeveer iedere 6 weken bij elkaar om een aantal zaken door te spreken, en te zorgen dat er voldoende middelen (financieel, materieel, en ondersteuning) beschikbaar zijn om de verschillende speltakken te laten draaien.

Bijeenkomsten

Het bestuur komt ongeveer iedere 6 weken bij elkaar. de datums van de bijeenkomsten worden in overleg gepland.

Interesse?

Wil je een keer vergadering bijwonen? Laat het ons weten middels het contactformulier.

Vrijwilligere worden?

Meer doen voor de groep? dat kan, wij zijn altijd opzoek naar nieuwe leiding en of bestuursleden. interesse? klik op de knop en vul het formulier in!