Gidsen (Scouts)

Ontdek de wereld om je heen

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar? Vind je het leuk om meer zelfstandigheid te krijgen, en technieken te leren om vuur te maken, een tocht te lopen, te knopen met touw? Dan zijn de Gidsen (Scouts) misschien wel iets voor jou!

Gidsen zijn meisjes in de leeftijd van 11 t/m 15 jaar. Zij zijn in staat om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor een groot aantal zaken. Op een zomerkamp ben je met je eigen groepje (wij noemen dat een Ronde) en zet je zelf een tent op, bouw je met hout en touw een keuken, en moet je zelf iedere avond koken. Tochttechnieken zijn belangrijk, en je wordt wegwijs gemaakt met een ouderwets kompas, en met nieuwe GPS’en.

Draaitijd

Wij draaien iedere zaterdag van 10.30 uur tot 13.00 uur.

Ouder dan 15 jaar?

Net te oud voor de Gidsen? bekijk eens onze andere speltakken zoals de Rowans en Sherpa’s (Explorers)

Kom een keer kijken!

Kom vrijblijvend 3 keer meedoen bij onze groep en kijk of je het leuk vindt.

Per kwartaal: € 42,50

Hiervan maken we elke zaterdag een leuk programma, hebben we weekenden, en kunnen we naar leuke activiteiten.