Verkenners (Scouts)

Ontdek de wereld om je heen

Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Word dan lid van onze groep en beleef uitdagende avonturen bij de verkenners! Samen met je nieuwe vrienden doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert. Leer zeilen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

De jongens van 11 tot en met 15 jaar heten ‘verkenners’. Verkenners zijn niet meer bezig met het spelen in thema, zoals bij de bevers (5-7 jaar) en de welpen (7-11) jaar het geval is. Bij de scouts ligt de focus op het bewust ontwikkelen van hun Scoutingkennis en -vaardigheden. Bij de verkenners werken ze in een “patrouille”, een kleine groep van ongeveer 7 kids waarmee zij zichzelf en andere ontwikkelen.

Draaitijd

Wij draaien iedere zaterdag van 13.30 uur tot 16.30 uur.

Ouder dan 15 jaar?

Net te oud voor de Verkenners? bekijk eens onze andere speltakken zoals de Rowans en Sherpa’s (Explorers)

Kom een keer kijken!

Kom vrijblijvend 3 keer meedoen bij onze groep en kijk of je het leuk vindt.

Per kwartaal: € 42,50

Hiervan maken we elke zaterdag een leuk programma, hebben we weekenden, en kunnen we naar leuke activiteiten.