Kom een keer kijken!

Kom een keer kijken/wordt lid!

Scouting is de leukste vorm van vrijetijdsbesteding die er is. Om iedereen kennis te laten maken met wat scouting is en wat wij zoal doen, is iedereen uitgenodigd om vrijblijvend drie keer met ons mee te komen draaien alvorens definitief lid te worden.

Vul onderstaand formulier in en wij zullen contact met je opnemen om iets af te spreken.

Wilt u weten wanneer wij draaien? klik hier!

Leiding worden?

Ben je 16 jaar of ouder? Werk je graag met kinderen? Ben je goed in het organiseren van activiteiten? Zit je bordevol creatieve ideeën? Dan is het wellicht iets voor jou om leiding te worden bij een van onze speltakken!

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste leiding. Heb je interesse? Vul het formulier hierlangs in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.