Speltakken

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 5 jaar is er bij Scouting heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur! bekijk onze speltakken. En kom vrijblijvend 3 keer meedoen bij onze groep en kijk of je het leuk vindt.

Jongens en meisjes van 5 tot en met 7 jaar.
Spelen spelletjes gaan op avontuur in het thema van het dorp Hotsjietonia en gebruiken hierbij hun fantasie.
Meisjes van 7 tot en met 11 jaar.
Samen met de figuren uit Junglebook beleven ze de spannendste avonturen
Jongens van 7 tot en met 11 jaar.
Samen met de figuren uit Junglebook beleven ze de spannendste avonturen

Meisjes van 11 tot en met 15 jaar.
Krijgen al zelfstandigheid. leren vuur maken, pionieren, tent opzetten en tocht technieken.
Jongens van 11 tot en met 15 jaar.
Jongens en meiden van 15 tot en met 18 jaar.
Leren zelfstandig programma, weekenden, actie’s en zomerkampen plannen. dit onder toeziend oog van begeleiding.

Jongens en meiden van 18 tot en met 22 jaar.
Zijn volledig zelfstandig. regelen hun eigen programma, weekenden actie’s en zomerkamp. kunnen advies vragen aan adviseurs.
Heren en dames vanaf 21 en ouder.
Komen geregeld bij elkaar, om betrokken te zijn bij de scoutingvereniging. Ook organiseren ze enkele keren per jaar iets voor de gehele vereniging. Denk aan opening speljaar, kerstviering, of een barbecue.
Wordt geheel door vrijwilligers geregeld die het reilen en zeilen van de groep opzich willen nemen.

Bestaat idealiter uit 7 personen, van voorzitter, secretaris, tot penningmeester en groepsbegeleider.