Ramstam

Geen jeugdlid meer?

Ben je geen jeugdlid meer, maar wil je wel betrokken blijven bij de groep? Dan is de Ramstam misschien iets voor jou!

De Ramstam komt geregeld bij elkaar op een vrijdagavond, om gezellig samen te zijn, maar vooral ook om betrokken te zijn bij de scoutingvereniging.

Enkele keren per jaar worden er activiteiten georganiseerd waar iedereen aan deel kan nemen. Verder neemt de Ramstam verantwoordelijkheid om enkele keren per jaar iets voor de gehele vereniging te organiseren. Denk aan opening speljaar, kerstviering, of een barbecue.

Draaitijd

Wij draaien iedere vrijdag van 20.00 uur tot 23.00 uur.

Vrijwilligere worden?

Meer doen voor de groep? dat kan, wij zijn altijd opzoek naar nieuwe leiding en of bestuursleden. interesse? klik op de knop en vul het formulier in!

Kom een keer kijken!

Kom vrijblijvend 3 keer meedoen bij onze groep en kijk of je het leuk vindt.

Per kwartaal: € 32,50

Hiervan maken we elke vrijdagavond een leuk programma, hebben we een weekend, en kunnen we naar leuke activiteiten.