Verhuur

Algemeen

Elk weekend organiseren wij weer leuke en uitdagende activiteiten voor onze eigen leden in en rondom onze blokhut. Andere scoutinggroepen en jeugdverenigingen kunnen ook gebruik maken van onze blokhut en haar faciliteiten. Voor (zomer)kampen en weekenden is onze blokhut een ideale locatie.

Maar ook scholen en andere instellingen kunnen onze blokhut huren voor bijvoorbeeld schoolkampen. Ook voor kinderfeestjes is onze blokhut een ideale uitvalslocatie.

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Neem dan contact met ons op via verhuur@scoutingssk.nl

Onze blokhut wordt NIET verhuurd voor feesten en partijen.

Wanneer te huur?

Onze blokhut is gedurende de zomervakantie (periode zuid) te huren voor het organiseren van grotere (zomer)kampen. Gedurende deze periode bedraagt de minimale huurperiode 1 week.

In overleg is huur van onze blokhut voor weekendactiviteiten (vrijdag t/m zondag) mogelijk. Dit in verband met onze eigen activiteiten.

Op werkdagen (buiten de zomervakanties) is onze blokhut in beginsel ook beschikbaar voor verhuur. Bijvoorbeeld voor schoolkampen, kinderfeestjes of (zakelijke) vergaderingen. In overleg kan de blokhut ook op zondag worden gehuurd voor bijvoorbeeld kinderfeestjes.